Питання/Відповіді

  • Помилка 691 “Доступ заборонений, оскільки таке ім’я або пароль користувача недопустимі в цьому домені”

Причиною цієї помилки є:

Невірно введено Ім’я користувача і (або) пароль, або під Вашим іменем вже здійснено підключення до мережі інтернет. Також причиною може бути статичний адрес, який введений в ручну. Віруси на комп’ютері “модифікували” обліковий запис – переведіть Ім’я користувача і пароль. Якщо успішно підключилися – перевірте ваш комп’ютер на віруси або зателефонуйте в наш комп’ютерний сервіс-центр і викличте фахівця для перевірки комп’ютера на вірусне ПО .

Вирішення проблеми:

  1. Уважно набрати Ім’я користувача і Пароль. Логін і пароль вводиться прописними англійськими літерами та / або цифрами, з врахуванням регістру. Переконатися в тому, що включена англійська розкладка клавіатури. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.

 

  • Помилка 629 “Підключення перерване віддаленим комп’ютером”

Причиною цієї помилки є:

Невірно введено Ім’я користувача і (або) пароль, або під Вашим іменем вже здійснено підключення до мережі інтернет. Також причиною може бути статичний адрес, який введений в ручну. Віруси на комп’ютері “модифікували” обліковий запис – переведіть Ім’я користувача і пароль. Якщо успішно підключилися – перевірте ваш комп’ютер на віруси або зателефонуйте в наш комп’ютерний сервіс-центр і викличте фахівця для перевірки комп’ютера на вірусне ПО .

Вирішення проблеми:

  1. Уважно набрати Ім’я користувача і Пароль. Логін і пароль вводиться прописними англійськими літерами та / або цифрами, з врахуванням регістру. Переконатися в тому, що включена англійська розкладка клавіатури. Перевірити параметри з’єднання по протоколу TCP/IP (Права кнопка на підключенні до інтернету – свойства – Интернет протокол TCP/IP v4 – поставити галочки на получить IP-адрес та DNS автоматически). Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.

 

  • Помилка 678(Windows XP), 815(Windows Vista), 651(Windows 7): “Віддалений комп’ютер не відповідає”

Причини цієї помилки:

Такий тип помилки виникає, коли відсутній зв’язок між вашим комп’ютером і сервером доступу. Швидше за все причиною цієї помилки є: несправності на нашій активній обладнанні, у клієнта відключена мережева карта, підключення заблоковано антивірусною програмою або файрволом.

Вирішення проблеми:

  1. Можливо не підключений кабель локальної мережі або поганий контакт у роз’ємах.
  2. Можливо неправильно працює мережевий адаптер вашого комп’ютера. Для усунення несправності може знадобитися перевстановлення драйвера мережного адаптера або заміна мережевого адаптера.
  3. Можливо сталось пошкодження кабеля або сервер доступу відключений.
  4. Можливо мережевий адаптер відключений в диспетчері пристроїв. Включіть мережевий адаптер і повторіть спробу підключення.
  5. Можливо у властивостях з’єднання невірно вказано Ім’я служби. Зверніться до інструкції по налаштуванню під вашу операційну систему.
  6. Можливо змінилась адреса PPPoE концентратора (актуально тільки для з’єднань під Windows 98/Me/2000). Створіть нове з’єднання, використовуючи посібник з налаштування під Вашу операційну систему.
  7. Перевірити підключення по локальній мережі (Пуск-> Панель управління -> Мережеві підключення -> натиснути правою кнопкою мишки на Підключення по локальній мережі -> вибрати Активізувати). Вимкнути антивірусну програму або файрвол. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.

 

  • Помилка 769: “Вказане призначення недосяжно”

Причини цієї помилки:

Причиною виникнення даної помилки є те, що мережева карта на вашому комп’ютері відключена.

Вирішення проблеми:

  1. Перевірити підключення по локальній мережі (Пуск-> Панель управління -> Мережеві підключення -> натиснути правою кнопкою мишки на Підключення по локальній мережі -> вибрати Активізувати). Або включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Пуск-> Панель керування-> Система-> Устаткування-> Диспетчер пристроїв-> Мережеві Плати. Натиснувши правою кнопкою миші, вибрати Задіювати) і повторити спробу підключення. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.

 

  • Помилка: 680 і 676: “Лінія зайнята”

Причини цієї помилки:

Така помилка виникає, якщо неправильно працює мережева карта на вашому комп’ютері або є несправності на нашому активному обладнанні.

Вирішення проблеми:

  1.  Необхідно виключити й занову включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Пуск-> Панель керування-> Система-> Устаткування-> Диспетчер пристроїв-> Мережеві Плати. Натиснувши правою кнопкою миші, вибрати Вимкнути, а потім Задіяти і повторити спробу підключення. Якщо проблема зберігається, перевантажити комп’ютер і повторити спробу підключення.

Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.