- Помилка 691 “Доступ заборонений, оскільки таке ім’я або пароль користувача недопустимі в цьому домені”
Причиною цієї помилки є:
Невірно введено Ім’я користувача і (або) пароль, або під Вашим іменем вже здійснено підключення до мережі інтернет. Також причиною може бути статичний адрес, який введений в ручну. Віруси на комп’ютері “модифікували” обліковий запис – переведіть Ім’я користувача і пароль. Якщо успішно підключилися – перевірте ваш комп’ютер на віруси або зателефонуйте в наш комп’ютерний сервіс-центр і викличте фахівця для перевірки комп’ютера на вірусне ПО .
Вирішення проблеми:
- Уважно набрати Ім’я користувача і Пароль. Логін і пароль вводиться прописними англійськими літерами та / або цифрами, з врахуванням регістру. Переконатися в тому, що включена англійська розкладка клавіатури. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.
- Помилка 629 “Підключення перерване віддаленим комп’ютером”
Причиною цієї помилки є:
Невірно введено Ім’я користувача і (або) пароль, або під Вашим іменем вже здійснено підключення до мережі інтернет. Також причиною може бути статичний адрес, який введений в ручну. Віруси на комп’ютері “модифікували” обліковий запис – переведіть Ім’я користувача і пароль. Якщо успішно підключилися – перевірте ваш комп’ютер на віруси або зателефонуйте в наш комп’ютерний сервіс-центр і викличте фахівця для перевірки комп’ютера на вірусне ПО .
Вирішення проблеми:
- Уважно набрати Ім’я користувача і Пароль. Логін і пароль вводиться прописними англійськими літерами та / або цифрами, з врахуванням регістру. Переконатися в тому, що включена англійська розкладка клавіатури. Перевірити параметри з’єднання по протоколу TCP/IP (Права кнопка на підключенні до інтернету – свойства – Интернет протокол TCP/IP v4 – поставити галочки на получить IP-адрес та DNS автоматически). Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.
- Помилка 678(Windows XP), 815(Windows Vista), 651(Windows 7): “Віддалений комп’ютер не відповідає”
Причини цієї помилки:
Такий тип помилки виникає, коли відсутній зв’язок між вашим комп’ютером і сервером доступу. Швидше за все причиною цієї помилки є: несправності на нашій активній обладнанні, у клієнта відключена мережева карта, підключення заблоковано антивірусною програмою або файрволом.
Вирішення проблеми:
- Можливо не підключений кабель локальної мережі або поганий контакт у роз’ємах.
- Можливо неправильно працює мережевий адаптер вашого комп’ютера. Для усунення несправності може знадобитися перевстановлення драйвера мережного адаптера або заміна мережевого адаптера.
- Можливо сталось пошкодження кабеля або сервер доступу відключений.
- Можливо мережевий адаптер відключений в диспетчері пристроїв. Включіть мережевий адаптер і повторіть спробу підключення.
- Можливо у властивостях з’єднання невірно вказано Ім’я служби. Зверніться до інструкції по налаштуванню під вашу операційну систему.
- Можливо змінилась адреса PPPoE концентратора (актуально тільки для з’єднань під Windows 98/Me/2000). Створіть нове з’єднання, використовуючи посібник з налаштування під Вашу операційну систему.
- Перевірити підключення по локальній мережі (Пуск-> Панель управління -> Мережеві підключення -> натиснути правою кнопкою мишки на Підключення по локальній мережі -> вибрати Активізувати). Вимкнути антивірусну програму або файрвол. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.
- Помилка 769: “Вказане призначення недосяжно”
Причини цієї помилки:
Причиною виникнення даної помилки є те, що мережева карта на вашому комп’ютері відключена.
Вирішення проблеми:
- Перевірити підключення по локальній мережі (Пуск-> Панель управління -> Мережеві підключення -> натиснути правою кнопкою мишки на Підключення по локальній мережі -> вибрати Активізувати). Або включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Пуск-> Панель керування-> Система-> Устаткування-> Диспетчер пристроїв-> Мережеві Плати. Натиснувши правою кнопкою миші, вибрати Задіювати) і повторити спробу підключення. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.
- Помилка: 680 і 676: “Лінія зайнята”
Причини цієї помилки:
Така помилка виникає, якщо неправильно працює мережева карта на вашому комп’ютері або є несправності на нашому активному обладнанні.
Вирішення проблеми:
- Необхідно виключити й занову включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Пуск-> Панель керування-> Система-> Устаткування-> Диспетчер пристроїв-> Мережеві Плати. Натиснувши правою кнопкою миші, вибрати Вимкнути, а потім Задіяти і повторити спробу підключення. Якщо проблема зберігається, перевантажити комп’ютер і повторити спробу підключення.
Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.